in

Benefits of Qastha Hindi for Pregnancy and Infertility

Benefits of Qastha Hindi for Pregnancy and Infertility
Benefits of Qastha Hindi for Pregnancy and Infertility

Benefits of Qastha Hindi for Pregnancy and Infertility

Benefits of Qastha Hindi for Pregnancy and Infertility
Benefits of Qastha Hindi for Pregnancy and Infertility

حمل اور بانجھ پن کے لیے قسط ہندی کے فوائد

Benefits of Qastha Hindi for Pregnancy and Infertility
فوائد قسطها الهندي للحمل والعقم

حکیم المیوات قاری محمد یونس شاہد میو

بانجھ پن کے لیے ہندوستانی قسط کے فوائد ان چیزوں میں سے ایک ہے جس کا بہت سی خواتین سہارا لیتی ہیں، کیونکہ یہ ان قدرتی اجزاء میں سے ایک ہے جس میں بہت سے مرکبات ہوتے ہیں، جو بہت سے مختلف مسائل کے علاج میں بہت اچھا اثر ڈالتے ہیں،
جس کے نتیجے میں تاخیر حمل. اس لیے اسے ایسے معاملات میں استعمال کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے جو بے اولادی کا شکار ہوں، کیونکہ یہ ان جڑی بوٹیوں میں سے ایک ہے جو حمل کو تیز کرنے میں جادوئی اثر رکھتی ہے۔

حمل اور بانجھ پن کے لیے

قسط کو کئی مختلف طریقوں سے حمل میں تاخیر کے مسئلے کے علاج کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے، کیونکہ یہ محفوظ قدرتی اجزاء میں سے ایک ہے، اور اسے درج ذیل طریقوں سے حمل کو تیز کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے

،

پہلی ترکیب

:1- قسط ہندی اور شہد کی ترکیب یہ نسخہ ایک مؤثر نسخہ شمار کیا جاتا ہے، جو حمل میں تاخیر سے علاج کرنے اور خواتین میں بیضہ دانی کے عمل کو بہتر بنانے کے لیے کام کرنے کی زبردست صلاحیت رکھتی ہے، اور یہ مندرجہ ذیل طریقوں سے کیا جاتا ہے۔
ایک چائے کا چمچ قسط کا لایا جاتا ہے، ایک چھوٹے پیالے میں رکھا جاتا ہے، اور اس میں ایک چائے کا چمچ زیتون کا تیل ملایا جاتا ہے۔ اس کے بعد، پہاڑی بیری شہد کی قسم کی بدولت اتنی ہی مقدار میں شہد شامل کیا جاتا ہے، اور پھر اجزاء کو مکمل یکسانیت تک ایک دوسرے کے ساتھ اچھی طرح ملایا جاتا ہے۔

اس کے بعد، اس مکسچر کا ایک چمچ روزانہ کی بنیاد پر، دن میں دو سے تین بار لیا جاتا ہے، ترجیحاً تین کھانے کھانے سے پہلے۔
شہد کی مقدار خواہش کے مطابق اس مقدار سے زیادہ ہو سکتی ہے، اگر اجزاء کا ذائقہ قدرے کڑوا ہو۔

دوسری ترکیب۔

۔2- ہندوستانی قسط مشروب کی ترکیب یہ طریقہ بھی ان طریقوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے جس میں ہندوستانی قسط کا استعمال کیا جا سکتا ہے، اور حمل میں تاخیر کے مسئلے کے علاج میں یہ بہت مؤثر ہے، کیونکہ یہ ایک قدرتی اور محفوظ مشروب ہے، اور ہندوستانی قسط کا مشروب مندرجہ ذیل چیزوں کے ساتھ بنایا جاتا ہے۔

اقدامات

:
قسط ڈنڈوں کی ایک مقدار لائی جاتی ہے، اور پھر چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ دی جاتی ہے، اور یہ بہتر ہے کہ انہیں الیکٹرک مل کے اندر رکھا جائے، تاکہ پریمیم کی نرم مستقل مزاجی حاصل ہو۔

50 سال سے زیادہ عمر کی خواتین کے لیے 5 بہترین غذائیں

اس کے بعد، ایک کپ پانی لایا جاتا ہے، اور اسے ایک پیالے میں رکھا جاتا ہے، اور اس میں ایک کھانے کا چمچ گراؤنڈ انڈین پریمیم شامل کیا جاتا ہے۔
اس کے بعد، اجزاء کو آگ پر ڈال دیا جاتا ہے، اور کم از کم دس منٹ کے لئے چھوڑ دیا جاتا ہے، جب تک کہ اجزاء ایک دوسرے کے ساتھ اچھی طرح سے اُبالیں.
اس کے بعد مشروب کو چولہے سے اتار کر فلٹر کیا جاتا ہے اور پھر اس میں ایک کھانے کا چمچ سفید شہد ملایا جاتا ہے۔

قسط کا مشروب دن میں دو سے تین بار لیا جاتا ہے، اور یہ بہتر ہے کہ ہر تین کھانے سے پہلے تقریباً آدھے گھنٹے کی شرح سے لیا جائے۔حمل کے لیے قسط ہندی کے فوائدتاخیر سے بچہ پیدا کرنے کے مسئلے سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لیے ہندوستانی قسط بہت سے مختلف فوائد ہیں جو خواتین اور مردوں کو دیتی ہے، کیونکہ اس میں حمل کے وقوع پذیر ہونے کے لیے کچھ اہم مرکبات ہوتے ہیں، اور حمل کے وقوع کے لیے سب سے نمایاں فوائد میں سے ایک ہے۔

یہ بھی پڑھیں

کوٹھ ‘قسط شریں ‘کٹھ کے خواص طب نبویﷺ کی نظر ہیں

مندرجہ ذیل فوائد ہیں۔

:1- یہ ovulation کو منظم کرتا ہے۔کوسٹس کو قدرتی جڑی بوٹیوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے، جس میں ایسے مادے ہوتے ہیں جو جسم میں ہارمونز کو ریگولیٹ کرتے ہیں، اور اس طرح خواتین میں بیضہ دانی کے دورانیے کو منظم کرنے میں بہت مدد ملتی ہے، کیونکہ اسے ان خواتین کے لیے لیا جاتا ہے جو ماہواری کی خرابی کا شکار ہوتی ہیں، کیونکہ یہ اسے ریگولیٹ کرنے کا کام کرتی ہے۔ اسے باقاعدگی سے وقت پر بنائیں، اور یوں بیضہ دانی کا دورانیہ باقاعدہ ہو جاتا ہے، جس سے خواتین کو اس دوران حمل ہونے کا سب سے بڑا موقع ملتا ہے۔

۔2- ڈمبگرنتی سسٹوں کا علاج کرتا ہے۔یہ قدرتی اور محفوظ اجزاء میں سے ایک ہے، جو بیضہ دانی پر بہت سی خواتین میں نمودار ہونے والے سسٹوں سے نجات دلانے میں موثر اور اہم کردار ادا کرتا ہے، جو خواتین میں حمل میں تاخیر کا باعث بننے والی کیفیتوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ یہ ان صورتوں میں حمل کے لیے موثر ہے جو سسٹوں کی وجہ سے تاخیر کا شکار ہوتے ہیں۔

۔3- یہ شرح پیدائش کو بڑھاتا ہے۔

انڈین پریمیم کو ان قدرتی اجزاء میں سے بھی سمجھا جاتا ہے جو مردوں اور عورتوں میں زرخیزی کی شرح کو بڑھانے کی موثر صلاحیت رکھتے ہیں ، کیونکہ یہ خواتین کی زرخیزی کو بڑھاتا ہے، بیضہ دانی کے کام کو متحرک کرتا ہے، اور بہت سے مسائل سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے جو اس پر اثر انداز ہوتے ہیں۔
بیضہ دانی اور بچہ دانی، کیونکہ یہ مردوں میں سپرم کی تعداد بڑھانے میں ایک مؤثر مادہ ہے، اور اس وجہ سے حمل میں تاخیر کی صورت میں خواتین اور مردوں کو لینے کی سفارش کی جاتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گلے غدود یابگڑے ٹانسلز کا شافی علاج قسط ہندی

حمل کے لیے قسط ہندی استعمال کرتے وقت اہم نکات ۔

قسط ہندی کھاتے وقت کچھ اہم نکات ہیں جن پر عمل کرنا ضروری ہے، تاکہ اس کے بہت سے مختلف ضمنی اثرات پیدا نہ ہوں، اور ان تجاویز میں درج ذیل ہیں:
ماہواری کی مدت کے دوران انڈین پریمیم نہیں لینا چاہیے، کیونکہ اس سے بڑی مقدار میں خون بہنے لگتا ہے۔
اگر حمل ہو جائے تو اس کا استعمال بند کر دینا چاہیے، کیونکہ یہ حمل کے پہلے مہینوں میں اسقاط حمل کا سبب بن سکتا ہے۔
اسے دن بھر محدود مقدار میں کھایا جائے، اور زیادہ استعمال نہ کیا جائے تاکہ صحت کو نقصان نہ پہنچے۔

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Prayer or walking. Antidote for pain

Prayer or walking. Antidote for pain

Arthritis of individual limbs

Arthritis of individual limbs(وجع المفاصل بالمفرد اعضاء)