in

6 Healthy New Years Gifts

6 Healthy New Years Gifts

نئے سال کے6 صحت مند تحفے

6-Healthy-New-Years-Gifts.jpg
6-Healthy-New-Years-Gifts.jpg

(1)۔سحر خیزی۔
Waking up early in the morning
نیند سے جلد بیدار ہونا اور صبح لمبے سانس لینا،اور پھپھڑوں میں تازہ ہوا بھرنا،تیز قدم چلنا۔اس قدر کہ پسینہ آجائے یا ہلکی تھکان محسوس ہونے لگے۔

(2)بلندی پرچڑھو صحت پائو
Get high and get healthy
.

ماہرین صحت کا کہنا ہے کہ روزانہ(10000) دس ہزار قدم — تقریباً پانچ میل -چلنا- چربی کو کم کرنے اور ٹائپ 2 ذیابیطس کو روکنے کا جادوئی نمبر ہے۔ اتنا دور چلنے کا وقت نہیں ہے؟ ایک دن میں صرف(2000) قدموں کا اضافہ ایک بڑا فرق لا سکتا ہے۔

میری ساوارڈ، ایم ڈی،() خواتین کی صحت کی ماہر اور آسک ڈاکٹر میری کی مصنفہ کہتی ہیں: سیدھی بات اور آپ کے انتہائی نجی سوالات کے جوابات کا یقین دلانا۔ جب آپ لفٹ کی بجائے سیڑھیاں چڑھتے ہیں تو پیڈومیٹر پہنیں، کام سے ایک یا دو بلاک پارک کریں، اور مال کے ارد گرد چند لیپس پر تیز چہل قدمی کریں۔ ایک بار جب آپ(2000) تک پہنچ جائیں تو مزید (2000)شامل کریں — اور چلتے رہیں۔ اگر چلتے چلتے تھکن محسوس ہوتولفٹ لے لو۔

(3)ایک آسان ورزش۔

An easy exercise.

 

little girl brushing teeth in the bathroom

جب آپ اپنے دانت برش کرتے ہیں، تو ایک ٹانگ اٹھائیں. 60 تک گنتی گنیں۔ دوسری ٹانگ سے دہرائیں۔ یہ چھوٹی سی ورزش نہ صرف آپ کے توازن کو بہتر بناتی ہے، جو کہ آپ کی عمر کے ساتھ ساتھ گرنے سے بچنے کے لیے ضروری ہے، بلکہ یہ بھی یقینی بناتی ہے کہ آپ کے دانتوں کے ڈاکٹر کی تجویز کردہ دو منٹ تک آپ برش کریں۔

(3)چپس کھانا بند کردیں۔

Stop eating chips

۔ ہر ہفتے، ایک پراسیسڈ فوڈ — کوکیز، کریکر، یا آلو کے چپس — کو پھینک دیں اور اسے سیب، لال مرچ، یا دیگر پھل یا سبزیوں سے بدل دیں۔ نیو یارک-پریسبیٹیرین ہسپتال/ویل کارنیل میڈیکل کالج میں ماہر امراض قلب اور میڈیسن کے ایسوسی ایٹ پروفیسر ہولی ایس اینڈرسن کہتی ہیں، “رنگین پھل اور سبزیاں کھانے سے آپ کا بلڈ پریشر کم ہوگا اور آپ کو وزن کم کرنے میں مدد ملے گی۔
۔” وہ کہتی ہیں کہ یہ اینٹی آکسیڈینٹ سے بھرپور غذائیں آپ کے جسم کو بیماری سے لڑنے میں بھی مدد فراہم کرتی ہیں۔

 

(5) چربی کم کریں۔

fat

Reduce fat
متعلقہ ایک انچ۔ ہم سب وزن کے جنون میں مبتلا ہیں، لیکن اچھی صحت اس بات سے کم ہے کہ آپ کا وزن اس سے کم ہے کہ آپ اپنی بیلٹ کو کتنے انچ سخت کر سکتے ہیں۔ آپ کے وسط کے ارد گرد بیٹھنے والی چربی سب سے خطرناک قسم ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ کمر کا سائز 34.5 انچ یا اس سے کم خواتین کے لیے ہدف ہے، لیکن صرف ایک یا دو انچ اتارنے سے آپ کو ذیابیطس، امراض قلب اور دیگر صحت کے مسائل کا خطرہ کم ہو سکتا ہے۔
اینڈرسن کا کہنا ہے کہ اپنی کمر کو تراشنے کے لیے، چینی کم کھائیں اور اپنی جسمانی سرگرمی میں اضافہ کریں

(6) مچھلی کھائو صحت پائو۔
Eat fish and be healthy

۔مچھلی کو پکائیں۔ ہفتے میں کم از کم دو بار مچھلی کو مینو پر رکھیں۔ اینڈرسن کا کہنا ہے کہ “ہم جانتے ہیں کہ جو لوگ ہر ہفتے مچھلی کی کئی سرونگ کھاتے ہیں وہ طویل عرصے تک زندہ رہتے ہیں اور ان لوگوں کے مقابلے میں دل کی بیماری کم ہوتی ہے جو نہیں کرتے،” اینڈرسن کہتے ہیں۔ سالمن، لیک ٹراؤٹ، ٹونا، اور فلاؤنڈر اعلی اومیگا 3 فیٹی ایسڈز اور مرکری کی کم سطح کے درمیان اچھا توازن قائم کرتے ہیں۔ (تاہم، اگر آپ حاملہ ہیں تو، مچھلی اور شیلفش کو ہفتے میں کل 12 اونس تک محدود رکھیں۔) شارک، تلوار مچھلی، کنگ میکریل اور ٹائل فش سے پرہیز کریں، جن میں مرکری کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

سعدمیو-ویلفئیر-سکلز-کے-افتتاحی-تقریب-کی-چند-جھلکیاں-17-scaled.jpg

Inauguration of Saad Virtual Skills

Healthy Weight Checklist

Healthy Weight Checklist