in , , , ,

14 Surprising Benefits of Mint

14 Surprising Benefits of Mint
14 Surprising Benefits of Mint

14 Surprising Benefits of Mint

14 Surprising Benefits of Mint
14 Surprising Benefits of Mint

پودینہ کے14 حیرت انگیز فوائد

14 فائدة مفاجئة للنعناع

حکیم المیوات قاری محمد یونس شاہد میو

پودینہ۔۔۔

پودینہ ایک درجن سے زیادہ پودوں کی انواع کا نام ہے، جن میں پیپرمنٹ اور سپیئرمنٹ شامل ہیں، جن کا تعلق مینتھا کی نسل سے ہے۔
یہ پودے خاص طور پر ٹھنڈک کے احساس کے لیے مشہور ہیں۔ انہیں تازہ اور خشک دونوں شکلوں میں کھانے میں شامل کیا جا سکتا ہے۔
پودینہ چائے اور الکحل والے مشروبات سے لے کر چٹنی، سلاد اور میٹھے تک کے کئی کھانے اور مشروبات میں ایک مقبول جزو ہے۔
اگرچہ پودے کو کھانے سے صحت کے لیے کچھ فوائد حاصل ہوتے ہیں، تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ پودینہ کے کئی صحت کے فوائد اسے جلد پر لگانے، اس کی خوشبو کو سانس لینے یا اسے کیپسول کے طور پر لینے سے حاصل ہوتے ہیں۔

پودینہ کے حیران کن بیش بہا فوائد - Baaghi TV

پیپرمنٹ کا ماضی

قدیم یونانی، رومی اور مصری ہزاروں سال پہلے پودینہ سمیت پودینہ کو بطور دوا استعمال کرتے تھے۔ لیکن پیپرمنٹ کو 17ویں صدی کے آخر تک ایک الگ ذیلی نسل کے طور پر تسلیم نہیں کیا گیا تھا۔پودینہ کی افادیت قدیم سے چلی آرہی ہے اور دنیا بھر میں کثیر الاستعمال جڑی بوٹی کے طور پر پہنچانی جاتی ہے۔

اسے کیسے استعمال کریں

آپ پودینے کی پتی چائے،چٹنی، کیپسول یا نچوڑ کے ذریعے حاصل کر سکتے ہیں۔ پیپرمنٹ کا تیل کیپسول اور مائعات میں آتا ہے۔ آپ اسے اپنی جلد پر لگا سکتے ہیں یا منہ سے لے سکتے ہیں۔ یہ بہت زیادہ مرتکز ہے، اس لیے اسے صرف پتلی شکل میں یا ایک وقت میں چند قطروں میں استعمال کریں۔ ایک ساتھ بہت زیادہ تیل لینا زہریلا ہو سکتا ہے۔

پریشان پیٹ کو سکون دیں۔

پیپرمنٹ میں ایسے مرکبات ہوتے ہیں جو جانوروں کے جی آئی ٹریکٹس میں ٹشوز کو آرام دیتے ہیں۔ کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ پیپرمنٹ اور دیگر جڑی بوٹیوں کی دوائیں بچوں میں پیٹ کے درد کو کم کر سکتی ہیں، لیکن ڈاکٹروں کی سفارش کرنے سے پہلے ہمیں مزید ثبوت کی ضرورت ہے۔ دیگر تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ یہ کیموتھراپی سے متلی اور الٹی کو دور کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔ عمومی طور موسمی اثرات سے پیدا ہونے والی غیر معمولی اثرات کو بھی کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

IBS علامات کا علاج کریں۔

مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ لیپت پیپرمنٹ آئل کیپسول چڑچڑاپن آنتوں کے سنڈروم جیسے گیس ، پیٹ میں درد ، قبض اور اسہال کے مضر اثرات کو کم کرسکتے ہیں۔ یہ باتیں عمومی طور پر غذائی اجزاء کے غیر ضروری طور پر متعفن ہوجانے کی وجہ سے ہوتے ہیں۔

سر درد میں مدد کریں۔

پیپرمنٹ میں فعال جزو مینتھول ہے۔ کچھ چھوٹے مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ یہ درد شقیقہ کے سر درد کے درد کو کم کر سکتا ہے۔ یہ روشنی کی حساسیت، متلی اور الٹی جیسی دیگر علامات کو بھی کم کر سکتا ہے۔ کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ آپ کے ماتھے اور مندروں پر پیپرمنٹ کے تیل کا محلول لگانے سے تناؤ کے سر درد کو بھی دور کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

منہ کے جراثیم کو مار ڈالو

پیپرمنٹ کا ذائقہ نہ صرف آپ کی سانسوں کو تروتازہ کرتا ہے بلکہ اس کی اینٹی بیکٹیریل خصوصیات بو کے ماخذ: جراثیم سے چھٹکارا پانے میں بھی مدد کر سکتی ہیں۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ یہ بیکٹیریا کو آپ کے دانتوں پر فلم بنانے سے روکتا ہے، جو آپ کے موتیوں کی سفیدی کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اسے چبایا بھی جاسکتا ہے۔اس کے سفوف کو بطور منجن بھی استعمال کیا جاسکتا ہے

بھرے ہوئے سینوس کو آسان کریں۔

پیپرمنٹ کی جراثیم کش قوتیں آپ کو عام نزلہ یا متاثرہ بلغم سے لڑنے میں مدد کر سکتی ہیں جو کہ نتیجے کے طور پر آپ کے سینوس میں دکان لگاتی ہے۔ مینتھول آپ کو یہ محسوس کر سکتا ہے کہ آپ زیادہ آسانی سے سانس لے سکتے ہیں۔ جب سانس لینے میں دشواری ہوتو پودینہ کی پتیاں سونگھنے اور انہیں چبانے سے راحت ملتی ہے۔

توانائی کو فروغ دیں۔

اگر آپ دن کے وقت زیادہ بیدار محسوس کرنا چاہتے ہیں تو، پیپرمنٹ آئل یہ چال کر سکتا ہے۔ ماہرین کو اس بات کا یقین نہیں ہے کہ جب آپ پیپرمنٹ کے تیل کو سونگھتے ہیں تو آپ کے جسم میں کیا ہوتا ہے، لیکن یہ جاگنے کے اوقات میں نیند کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

ماہواری کے درد کو دور کریں۔
ایسا لگتا ہے کہ یہ خون کی کمی کی مقدار کو متاثر نہیں کرتا ہے، لیکن پیپرمنٹ میں موجود مینتھول کچھ خواتین میں درد کی شدت کو کم کر سکتا ہے اور مدت کے درد کو کم کر سکتا ہے۔

کھانے سے پیدا ہونے والے بیکٹیریا سے لڑیں۔

سائنسدانوں نے پیپرمنٹ کے تیل کا تجربہ E. coli، listeria اور salmonella جیسے بیکٹیریا پر کیا۔ انہوں نے محسوس کیا کہ یہ تینوں کو بڑھنے سے روک سکتا ہے۔ یہ Staphylococcus aureus، ایک بیکٹیریا کو بھی مار سکتا ہے جو جلد کے انفیکشن، نمونیا، گردن توڑ بخار اور بہت کچھ کا سبب بنتا ہے۔

اپنی بھوک کو روکیں۔

تحقیق جاری ہے، لیکن کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ پیپرمنٹ کا تیل آپ کو کم بھوک محسوس کر سکتا ہے۔ یہ آپ کو کم کھانے میں مدد دے سکتا ہے اور ممکنہ طور پر وزن میں کمی کا باعث بن سکتا ہے۔

بچوں کو جنک فوڈ سے دُور رکھنے کے چند طریقے - Parenting - Dawn News

پرسکون موسمی الرجی

یہ بھی پڑھیں

خالی پیٹ نیم کے پتے کھانے فوائد

جب الرجی کا موسم ہو تو پیپرمنٹ آپ کو باہر سے زیادہ لطف اندوز ہونے میں مدد دے سکتی ہے۔ اس میں روسمارینک ایسڈ نامی ایک مرکب ہے جو آپ کے جسم کے ہسٹامین کے رد عمل کو کم کر سکتا ہے۔ اس کا مطلب کم علامات جیسے جلن، بھری ہوئی ناک، چھینکیں، اور سرخ، خارش والی آنکھیں ہو سکتی ہیں۔

اپنی توجہ کو تیز کریں۔

ایک چھوٹی سی تحقیق میں، پیپرمنٹ آئل کے کیپسول نے لوگوں کو ذہنی طور پر تھکے بغیر مسائل کو زیادہ دیر تک پروسیس کرنے میں مدد کی۔ جڑی بوٹی کی تیز بو آپ کی یادداشت کو بھی بڑھا سکتی ہے اور آپ کو اضافی چوکس رکھ سکتی ہے۔

مزید پڑھیں

حمل اور بانجھ پن کے لیے قسط ہندی کے فوائد

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Women's Medical Problems and Benefits of Neem

Women’s Medical Problems and Benefits of Neem

تاریخ-تحریک-آزادی-ہندwww.dunyakailm.com_.jpg

History of Indian Independence Movement Contains (26) best books