in

10 Essential Public Health Services

10-Essential-Public-Health-Services.jpg
10-Essential-Public-Health-Services.jpg

10 Essential Public Health Services

10-Essential-Public-Health-Services.jpg
10-Essential-Public-Health-Services.jpg

معالجین طب نبوی اور صحت عامہ کی10 ضروری خدمات

10 خدمات الصحة العامة الأساسية

حکیم المیوات قاری محمد یونس شاہد میو
سعد طبیہ کالج برائے فروغ طب نبوی کاہنہ نو لاہور

 

طب نبویﷺ کے مسلمہ و صحت افزاء قوانین انسانیت کو قبل از وقت بیماری سے بشائو کی تدابیر اختیار کرنے کی تلقین کرتے ہیں۔اس شاخ کے اہل علم نے طب وقائی(حفاظتی تدابیر)کے عنوان سے قلم بند کیاہے،لیکن ان قوانین کو ہر مہذب معاشرہ نے اپنا یا اپنا نے پر زور دیاہے۔عالمی سطح پر اس شعبہ کے لئے خطیر رقم وقف کی جاتی ہے۔آج بھی یہ سلسلہ جاری ہے ہر آنے والا وقت اس کی اہمیت کو اجاگر کرتا رہتا ہے۔معالجین طب نبوی ﷺیا دیسی طب کے حاملین کو ان نکات پر ضرور توجہ کرنی چاپئے۔اس سلسلہ میں بہت سا تحریری مواد مود ہے جو بوقت ضرورت کام میں لاجاسکتاہے۔

ضروری خدمات صحت کی دیکھ بھال میں اصلاحات پر بحث کے ساتھ 90 کی دہائی کے اوائل میں پیدا ہوئیں۔ اس وقت صحت عامہ کے لیے صرف تین “بنیادی افعال” کو بڑے پیمانے پر تسلیم کیا گیا تھا:

تشخیص،
پالیسی کی ترقی،
اور یقین دہانی۔

صحت عامہ کے رہنما صحت کے محکموں اور پالیسی سازوں کو زیادہ مخصوص رہنمائی فراہم کرنا چاہتے تھے جنہیں ان کی برادریوں کی صحت کی حفاظت کا کام سونپا گیا تھا۔ نتیجہ ایک متفقہ بیان تھا جس نے اصل تین بنیادی افعال کے وسیع فریم ورک کے اندر 10 کلیدی خدمات کا خاکہ پیش کیا جس کے لیے صحت عامہ میں کام کرنے والے ہر فرد کو کوشش کرنی چاہیے۔

تاریخ

طبی ادویات اور صحت عامہ اکثر ایک دوسرے سے جڑے ہوتے ہیں، لیکن وہ صحت سے دو بالکل مختلف نقطہ نظر سے رجوع کرتے ہیں۔ اگرچہ طبی پریکٹیشنرز اکثر اپنے سامنے انفرادی مریض کی تشخیص، علاج اور دیکھ بھال پر توجہ مرکوز کرتے ہیں، صحت عامہ ایک وسیع تر نظریہ رکھتی ہے—ایک پوری کمیونٹی کی ٹوپی۔ جب اچھی طرح سے کیا جائے تو، صحت عامہ کچھ قابل ذکر حاصل کر سکتی ہے: کچھ نہیں۔ کوئی وباء نہیں ہے۔ صحت کی کوئی فکر نہیں۔ وقت سے پہلے کوئی جان نہیں گئی۔ یہ ایک بلند اور ممکنہ طور پر ناقابل حصول مقصد ہے، لیکن اس میں صحت عامہ کا سب سے اہم پہلو شامل ہے۔ یعنی روک تھام۔

کورس کا خاکہ

نگرانی

1. آبادی کی صحت کی حالت، صحت پر اثر انداز ہونے والے عوامل، اور کمیونٹی کی ضروریات اور اثاثوں کا اندازہ اور نگرانی کریں۔
کمیونٹی کی صحت کے مسائل کی نشاندہی اور حل کرنے کے لیے صحت کی حالت کی نگرانی کریں۔

تحقیات

تحقیات

2. صحت کے مسائل اور آبادی کو متاثر کرنے والے خطرات کی تحقیقات، تشخیص اور ان کا تدارک کریں۔
کمیونٹی میں صحت کے مسائل اور صحت کے بارہ میں خطرات کی تشخیص اور تفتیش کریں۔تاکہ بہتر انداز میںلائحہ تیار کیا جاسکے۔
صحت عامہ کی تمام خدمات کے لیے ضروری ایک اہم جزو ڈیٹا ہے۔ اس کے بغیر، کمیونٹیز نہیں جانتی ہیں کہ کس چیز کی ضرورت ہے، ترجیحات کہاں ہونی چاہئیں، یا وسائل کو مؤثر طریقے سے کیسے مختص کیا جائے۔ “متعدی” میں ، صحت عامہ کی ایجنسیاں جیسے بیماریوں کے کنٹرول اور روک تھام کے مراکز اور ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن پہلے ہی اس وباء کے پگڈنڈی پر گرم تھے اس سے پہلے کہ زیادہ تر لوگوں کو معلوم ہو کہ یہ جگہ جگہ نگرانی کے عمل کی وجہ سے ہو رہا ہے۔

آگاہی

Awareness

3. لوگوں کو صحت، اس پر اثرانداز ہونے والے عوامل، اور اسے کیسے بہتر بنایا جائے کے بارے میں آگاہ کرنے اور تعلیم دینے کے لیے مؤثر طریقے سے بات چیت کریں۔صحت کے مسائل کے بارے میں لوگوں کو آگاہ کریں، تعلیم دیں اور بااختیار بنائیں۔غذا اور اس کے اثرات۔امراض کے حوالے غذا کی نشاند ہی۔

تحریک

movement

movement

4. صحت کو بہتر بنانے کے لیے کمیونٹیز اور شراکت داریوں کو مضبوط، تعاون اور متحرک کریں۔

اگر چیزیں غلط ہیں تو آواز کے الارم میں مدد کرنے کے لئے پوری دنیا میں سسٹم موجود ہیں۔ اگرچہ روایتی طور پر انہوں نے طبی ماہرین کی رپورٹنگ، سروے کرنے، یا لیب کے نمونوں کی جانچ جیسی چیزوں پر بہت زیادہ انحصار کیا ہے، انٹرنیٹ نے ابتدائی مراحل میں، یا شروع ہونے سے پہلے ہی وبائی امراض کو ٹریک کرنے کے نئے طریقے فراہم کیے ہیں۔

صحت عامہ کے پیشہ ور افراد اور محققین کو سوشل میڈیا پر کلیدی فقروں کا سراغ لگا کر یا آن لائن خبروں کی رپورٹس کو یکجا کرکے تیزی سے پھیلنے کی نشاندہی کرنے میں مدد کرنے کے لیے ڈیجیٹل بیماری کا پتہ لگانے کے نام سے ایک نیا شعبہ سامنے آیا ہے۔ یہ نظام صرف متعدی بیماریوں کی تلاش نہیں کرتے ہیں۔ کمیونٹی کی صحت کی حالت پر نظر رکھنے کا مطلب یہ ہے کہ چوٹوں، دائمی بیماریوں، اور پیدائش کے نتائج جیسی چیزوں کو دیکھنا یہ دیکھنے کے لیے کہ کون سے رجحانات اگر کوئی ہیں موجود ہیں۔
یہ سروس اہم ہے۔ بہر حال، اس سے پہلے کہ صحت عامہ کے اہلکار کسی کمیونٹی کی صحت کو بہتر بنانے کے لیے کچھ کر سکیں، انہیں پہلے یہ معلوم کرنا چاہیے کہ کیا کرنے کی ضرورت ہے۔

آپ یہ بھی پڑھیں

 

 

مناسب پالیسی

Appropriate policy

Appropriate policy

5. صحت پر اثرانداز ہونے والی پالیسیاں، منصوبے اور قوانین بنائیں، ان کی حمایت کریں اور ان پر عمل درآمد کریں۔
ایسی پالیسیاں اور منصوبے تیار کریں جو انفرادی اور کمیونٹی کی صحت کی کوششوں میں معاون ہوں۔

تحفظ

6. عوام کی صحت کو بہتر بنانے اور تحفظ فراہم کرنے کے لیے بنائے گئے قانونی اور ریگولیٹری اقدامات کا استعمال کریں۔
ایسے قوانین اور ضوابط کو نافذ کریں جو صحت کی حفاظت کریں اور حفاظت کو یقینی بنائیں

انفرادی خدات

یہ ڑھیں

شوگر اور اس کا انتہائی کافی و شافی بالکل مفت کامیاب علاج

7. ایک موثر نظام کو یقینی بنائیں جو صحت مند ہونے کے لیے درکار انفرادی خدمات اور دیکھ بھال تک مساوی رسائی کے قابل بنائے

افردای قوت

Individual strength

Individual strength

8. ایک متنوع اور ہنر مند صحت عامہ کی افرادی قوت کی تعمیر اور مدد کریں۔
ایک قابل عوامی اور ذاتی صحت کی دیکھ بھال کرنے والی افرادی قوت کو یقینی بنائیں
صحت کے مسائل کے بارے میں لوگوں کو آگاہ کریں، تعلیم دیں اور بااختیار بنائیں
ایک بار جب صحت عامہ کے پیشہ ور افراد کو معلوم ہو جاتا ہے کہ کیا ہو رہا ہے، یہ کس پر اثر انداز ہو رہا ہے، اور – اگر ممکن ہو تو – اسے کیسے روکا جائے، تو وہ اس بات کو بڑے پیمانے پر آبادی تک پھیلا دیتے ہیں۔
عملی طور پر اس ضروری سروس کی سب سے کامیاب مثالوں میں سے ایک بیک ٹو سلیپ مہم تھی۔ جب دنیا بھر میں وبائی امراض کے ماہرین نے اچانک بچوں کی موت کے سنڈروم کے خطرے کے عنصر کے طور پر نیند کی پوزیشن کی نشاندہی کرنا شروع کی تو، امریکن اکیڈمی آف پیڈیاٹرکس اور ریاستہائے متحدہ میں صحت کے دیگر حکام نے ایک تعلیمی مہم شروع کی جس میں والدین پر زور دیا گیا کہ وہ اپنے بچوں کو پیٹھ کے بل سونے کے لیے نیچے رکھیں، ان کے پیٹ یا اطراف کے بجائے۔ ماہرین اطفال نے اپنے مریضوں کے اہل خانہ سے اس کے بارے میں بات کی، پمفلٹ جاری کیے گئے، اور ماہرین اس بات کو پھیلانے کے لیے ٹیلی ویژن پر گئے۔

حفظ ماتقدم

Memorize the progress

Memorize the progress

9. جاری تشخیص، تحقیق اور معیار میں مسلسل بہتری کے ذریعے صحت عامہ کے افعال کو بہتر اور اختراع کریں۔
ذاتی اور آبادی پر مبنی صحت کی خدمات کی تاثیر، رسائی، اور معیار کا جائزہ لیں۔
کمیونٹی میں صحت کے مسائل اور صحت کے خطرات کی تشخیص اور تحقیقات کریں۔
ایک بار خطرے کی گھنٹی بجنے کے بعد، صحت عامہ کے اہلکار یہ جاننے کے لیے کام کرتے ہیں کہ کون سب سے زیادہ متاثر ہوا ہے اور کیوں۔ ایک پورا سائنسی میدان درحقیقت صحت کے ان رجحانات کی تحقیقات کے لیے وقف ہے۔ اسے ایپیڈیمولوجی کہتے ہیں۔
وبائی امراض کے ماہرین اعداد و شمار کو جمع اور تجزیہ کرتے ہیں تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کسی مخصوص آبادی میں بیماریاں یا صحت کے حالات کس طرح تقسیم کیے جاتے ہیں، ان معاملات میں کون سے اہم عوامل مشترک ہیں، اور – سب سے اہم بات یہ ہے کہ اس معلومات کو مستقبل کے معاملات کو روکنے کے لیے کیسے لاگو کیا جا سکتا ہے۔ جب سالمونیلا کی وبا پھیلتی ہے تو، وبائی امراض کے ماہرین وہ ہوتے ہیں جو بیمار ہوتے ہیں، اس بارے میں معلومات اکٹھا کرتے ہیں کہ انہوں نے کیا کھایا ہے، اور اس بات کی نشاندہی کرتے ہیں کہ کون سا کھانا ممکنہ مجرم ہے تاکہ اسے شیلف سے نکالا جا سکے۔

ڈھانچہ

Structure

10. صحت عامہ کے لیے ایک مضبوط تنظیمی ڈھانچہ بنائیں اور برقرار رکھیں۔
صحت کے مسائل کے لیے نئی بصیرت اور جدید حل کے لیے تحقیق۔
کمیونٹی میں صحت کے مسائل اور صحت کے خطرات کی تشخیص اور تحقیقات کریں۔
ایک بار خطرے کی گھنٹی بجنے کے بعد، صحت عامہ کے اہلکار یہ جاننے کے لیے کام کرتے ہیں کہ کون سب سے زیادہ متاثر ہوا ہے اور کیوں۔ ایک پورا سائنسی میدان درحقیقت صحت کے ان رجحانات کی تحقیقات کے لیے وقف ہے۔ اسے ایپیڈیمولوجی کہتے ہیں۔
وبائی امراض کے ماہرین اعداد و شمار کو جمع اور تجزیہ کرتے ہیں تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کسی مخصوص آبادی میں بیماریاں یا صحت کے حالات کس طرح تقسیم کیے جاتے ہیں، ان معاملات میں کون سے اہم عوامل مشترک ہیں، اور – سب سے اہم بات یہ ہے کہ اس معلومات کو مستقبل کے معاملات کو روکنے کے لیے کیسے لاگو کیا جا سکتا ہے۔ جب سالمونیلا کی وبا پھیلتی ہے تو، وبائی امراض کے ماہرین وہ ہوتے ہیں
جو بیمار ہوتے ہیں، اس بارے میں معلومات اکٹھا کرتے ہیں کہ انہوں نے کیا کھایا ہے، اور اس بات کی نشاندہی کرتے ہیں کہ کون سا کھانا ممکنہ مجرم ہے تاکہ اسے شیلف سے نکالا جا سکے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Healthy Weight Checklist

Healthy Weight Checklist

Medical Directory Part.2

Medical Directory Part.2