in , , , ,

Dried watermelon peels are hidden treasures of health

Dried watermelon peels are hidden treasures of health
Dried watermelon peels are hidden treasures of health

Dried watermelon peels are hidden treasures of health

تربوز کےخشک چھلکے صحت کے پوشیدہ خزانے

Advertisements

قشور البطيخ المجففة من كنوز الصحة المخفية

Dried watermelon peels are hidden treasures of health
Dried watermelon peels are hidden treasures of health

حکیم المیوات قاری محمد یونس شاہد میو

عمومی طورپر علاج و معالجہ میں معالجین ادویات کا استعمال کرتے ہیں

لیکن روزہ مرہ استعمال کی اشیاء کی طرف نگاہ اٹھا کر نہیں دیکھتے کہ ان میں بھی طبی فوائد پوشیدہ ہوسکتے ہیں،یہ میدان ایسا ہے جس کی طرف توجہ دینامعالج محققین ذمہ داری ہے۔پنساری کی دوکان پر بہت سی اشیاء ایسی بھی موجود ہوتی ہیں جنہیں گھر میں بے وقعت سمجھا جاتا ہے ۔جیسے تربوز کے بیج۔ترپوز کے چھلکے۔ وغیرہ۔

موسمی طورپر جب کوئی پھل موجود ہوتا ہے اسے کھایا جاتا ہے لیکن موسم گزرنے کے بعد پھر سے آنے کا انتظار کیا جاتاہے۔اطباء کرام اشیاء کو خشک کرکے بھی محفوظ کرلیتے ہیں۔
تربوز کے چھلکے خشک کرکے محفوظ کرلئے جائیں تو سارا سال ان سے فوائد حاصل کئے جاسکتے ہیں۔ہم نے تربوز کے گودے۔تربوز کے بیج۔تربوز کے چھلکے کے طبی فوائد شرح و بسیط سے بیان کئے ہیں ضروری نہیں کہ جو کچھ بیان کیا گیا ہےاس نے تمام طبی فوائد کا احاطہ کرلیا ہے۔بہت سی باتیں تحریر میں نہیں آسکی ہیں۔

میرے جیسے کتنے ہی لوگوں کے تجربات ایک دوسرے سے پوشیدہ ہیں ۔لیکن جب روش چل نکلتی ہےتو لوگ اپنے مشاہدات بیان کرنا شروع کردیتے ہیں یوں ایک ذخیرہ جمع ہوجاتا ہے۔

معمولی سا تجربہ یا مجاہدہ/مشاہدہ دوسرے کئی لوگوں کے لئے مشعل راہ بن سکتا ہے، ایک بات کسی ایک انسان کے لئے اتنی اہمیت کی حامل نہیں ہوتی یہی با کسی ضرورت مند کے لئے بہت زیادہ اہمیت رکھتی ہے۔یہ سلسلہ صدیوں سے چلا آرہا ہے۔آج جو طبی تجربات پر مبنی کتب دیکھ رہے ہیں یہ صدیوں کے ارادی و غیر ارادی مشاہدات و تجربات کا مجموعہ ہے۔

تربو کے تازہ چھلکوں کے بارہ میں جو لکھا اس میں کوئی تعلی یا غیر حقیقی باتیں نہیں ہیں،ان سے موسمی طورپر تو فائدہ اٹھایا جاسکتا ہے۔ جب موسم نہ ہو تو چھلکے خشک کرکے محفوظ کرلئے جائیں۔آج کل تربوز کا موسم ہے،ساتھ میں سخت گرمی کا موسم بھی ہے۔اگر چھلکے دھوپ میں سکھالئے جائیں تو ان سے پورے سال فوائد حاصل کئے جاسکتے ہیں۔

تربوز کے چھلکے چھوٹے ٹکڑے کرکے خشک کرنے اور محفوظ کرنے میں آسانی رہتی ہے۔دوچار دنوں کی دھوپ میں خشک ہوجاتے ہیں۔انہیں سفوف بناکر کسی ائیر ٹائٹ بوتل میں رکھا جائے۔اندیشہ ہے کہ یہ نمی کو جلد جذب کرکے پھپھوندی لگنے سے خراب ہوجائیں گے۔ایک بار سفوف بناکر انہیں اگر ایک دودن مزید دھوپ میں رکھا جائے تو رہی سہی نمی بھی ختم ہوجائے گی۔

تربوز کےخشک چھلکوں کے طبی فوائد

ویب سائٹ remediesmedicine کے مطابق تربوز کا چھلکا وٹامن اے، وٹامن بی سکس، وٹامن سی، پوٹاشیم، مینگنیز اور زنک سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ سب چیزیں اپنی جگہ بہت مفید ہیں لیکن تربوز کے چھلکے میں پائی جانی والی ایک اور بہت اہم چیز لائیکوپین ہے۔ یہ جزو ہمارے جسم سے فاسد مادوں کو خارج کرتا ہے اور ہمیں طرح طرح کی بیماروں سے تحفظ فراہم کرتا ہے۔

تربوز کے چھلکے میں سٹرولین بھی پایا جاتا ہے جو مسلز کو صحتمند رکھتا ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ جہاں یہ ایک جانب آپ کو مسل بڑھانے میں مدد دیتا ہے تو وہیں چربی کم کر کے موٹاپے پر قابو پانے میں بھی مدد دیتا ہے

خشک چھلکوںکو کیسے استعمال کریں۔

تربوز کے خشک چھلکوں کےاستعمال کی کوئی خاص ترکیب مقرر نہیں کی گئی یہ معالج یا ضرورت مند کی صواب دید پر موقوف ہے۔ ضرورت
کے تحت کام میں لایا جاسکتا ہے۔اس کا قہوہ بناکر پیا جا سکتا ہے۔اسے پھکی کے طورپر کھایا جاسکتاہے۔نسخہ جات میں اعصابی فوائد کے جز کے طورپر شامل کیا جاسکتاہے۔

صفراوی امراض میں اس سے بہترین فوائد اختیار کئے جاسکتے ہیں۔

قبض اورپیٹ کی جلن۔گردوں اور مثانہ کی گرمی۔پیشاب کی جلن میں اسےٹھنڈے پانی یا قہوہ بنا کر استعمال کرایا جاسکتاہے۔
خواتین کے ایام مخصوصہ کی تکالیف میں اسے شربت /قہوہ/سفوف/یا زلال کے طورپر کام میں لایاجاسکتا ہے۔یعنی یہ جھلکے ایک مسیحائی جزء کے طورپر گھر میں موجود رہیں گے۔

صفراوی قے۔مسوڑھوں کا پھولنا۔بھوک کا ختم ہونا۔آنتوں کی التہابی صورت میں تربوز کے چھلکے کا خشک شدہ سفوف تریاقی صفات کا حامل نسخہ ہے۔بوقت ضرورت معالج کسی جز کا اضافہ کرسکتا ہے۔

ایک نسخہ برائے ورم طحال حاضر ضمدت ہے۔
ورم طحال۔
تربوز کا چھلکا خشک کرکے سفوف بنا لیں 50 گرام سفوف کے ساتھ 40 گرام دیسی شکر لیکر ملالیں صبح و شام دس گرام کی مقدار میں سکنجبین کے ساتھ کھلائیں دو ہفتہ کے استعمال سے تلی اپنی اصلی جگہ پر آجائے گی۔ورم ختم ہوجائے گا۔

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

طب-کی-300بہترین-کتبwww.dunyakailm.com_.com_.jpg

طب کی 300بہترین کتب

Aap Naam Kaisay Rakhen?

Aap Naam Kaisay Rakhen?آپ نام کیسے رکھیں