in

5 Tips for Essay Writing

5 Tips for Essay Writing
5 Tips for Essay Writing

5 Tips for Essay Writing

5 Tips for Essay Writing
5 Tips for Essay Writing

مضمون لکھنے کے لئے 5 نکات
5 Tips for Essay Writing
5 نصائح لكتابة المقال

ایک وقفہ لیں اور لکھنے سے غیر متعلق کچھ کریں

لکھنے سے وقفہ لینا آپ کے ذہن کو دوبارہ ترتیب دینے اور ایک نیا نقطہ نظر حاصل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہو سکتا ہے۔ سیر کے لیے جانا اپنے سر کو صاف کرنے اور کچھ تازہ ہوا لینے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ ایک کتاب پڑھنا بھی کچھ دیر کے لیے لکھنے کو الگ رکھنے اور آرام کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ اگر آپ ایڈونچر محسوس کر رہے ہیں، تو کیوں نہ کسی مقامی پارک کو دیکھیں یا قریبی جنگل میں پیدل سفر کریں؟ اگر آپ کچھ زیادہ آرام دہ اور پرسکون چیز تلاش کر رہے ہیں، تو کیوں نہ کسی اچھی کتاب کے ساتھ ملیں یا یوگا کلاس لیں؟ آپ جو بھی کرنے کا فیصلہ کریں، اپنے لیے کچھ وقت ضرور نکالیں اور لکھنے کے وقفے سے لطف اندوز ہوں۔

 

– سیر کے لیے جائیں،

سیر و سیاحت آپ کی جان بچا سکتی ہے - BBC News اردو

اپنا مقام تبدیل کرنا آپ کے ذہن کو تازہ دم کرنے اور تخلیقی ہونے کا ایک بہترین طریقہ ہو سکتا ہے۔ کیوں نہ کسی کافی شاپ یا پارک میں لکھنے کی کوشش کریں تاکہ منظرنامے کی تبدیلی ہو؟ آپ اپنے گھر کے کسی دوسرے کمرے میں بھی لکھنے کی کوشش کر سکتے ہیں اگر آپ کو باہر جانے کا احساس نہ ہو۔ آپ کبھی نہیں جانتے کہ جب آپ اپنے معمول کے ماحول سے باہر قدم رکھتے ہیں تو آپ کو کیا الہام مل سکتا ہے!
کتاب پڑھیں

جھپکی لیں،

یا فلم دیکھیں۔ وقفہ لینے اور لکھنے سے مکمل طور پر غیر متعلق کچھ کرنے سے آپ کے سر کو صاف کرنے اور نئے خیالات فراہم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

5 Tips for Writing a Critical Essay - Write My Essays

ذہن سازی آپ کے تخلیقی رس کو بہنے اور نئے خیالات پیدا کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ ذہن سازی کا ایک مؤثر طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنے خیالات کو لکھیں۔ اپنے خیالات کو لکھنے سے آپ کو مختلف امکانات تلاش کرنے اور باکس سے باہر سوچنے میں مدد مل سکتی ہے۔ یہ آپ کے خیالات پر نظر رکھنے اور ہاتھ میں کام پر توجہ مرکوز کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ مزید برآں، یہ مختلف تصورات کے درمیان پیٹرن اور کنکشن کی شناخت میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ ذہن سازی مختلف نقطہ نظر کو دریافت کرنے اور اختراعی حل تلاش کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

اپنا مقام تبدیل کریں –

آخر اتنی مہنگی ڈگریوں کا فائدہ کیا؟ | Independent Urdu

کبھی کبھی، صرف اپنی میز سے دور رہنے میں مدد مل سکتی ہے۔ کسی مختلف جگہ جیسے کہ کافی شاپ یا پارک میں لکھنے کی کوشش کریں۔
دوسروں سے بات کرنا تحریک حاصل کرنے اور اپنے تحریری منصوبے کو آگے بڑھانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ مصنفین اکثر زبردست مشورے اور بصیرت پیش کر سکتے ہیں جو آپ کو اپنے پروجیکٹ کے بارے میں نئے انداز میں سوچنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ دوست اور خاندان بھی مددگار خیالات یا نقطہ نظر فراہم کرنے کے قابل ہوسکتے ہیں جن پر آپ نے غور نہیں کیا تھا۔ یہ دیکھنے کے لیے مختلف لوگوں تک پہنچنے سے نہ گھبرائیں کہ وہ کیا کہنا چاہتے ہیں – یہ آپ کے پروجیکٹ کی صلاحیت کو کھولنے کی کلید ہو سکتا ہے!

دماغی طوفان – خیالات کو لکھنے سے نئے خیالات پیدا کرنے اور تخلیقی رس کو بہنے میں مدد مل سکتی ہے۔

پڑھنا آپ کے تخلیقی رس کو بہنے کا ایک بہترین طریقہ ہے! یہ آپ کو اپنی کہانی کے انوکھے پلاٹ پوائنٹس اور کرداروں کے ساتھ آنے میں مدد دے سکتا ہے جن کے بارے میں آپ نے پہلے سوچا بھی نہیں ہوگا۔ اس کے علاوہ، آپ قابل اعتماد کرداروں، وشد ترتیبات، اور دلچسپ کہانی کی لکیریں بنانے کے بارے میں خیالات کے لیے کتابیں دیکھ سکتے ہیں۔ جب آپ پڑھ رہے ہوں تو نئے آئیڈیاز کے لیے کھلا رہنا نہ بھولیں – آپ کبھی نہیں جانتے کہ آپ کی اگلی زبردست کہانی کہاں سے آ سکتی ہے!

دوسروں سے بات کریں – اپنے تحریری منصوبے کے بارے میں دوسرے مصنفین یا حتیٰ کہ دوستوں اور خاندان والوں سے بات کریں۔ وہ تازہ خیالات فراہم کرنے کے قابل ہو سکتے ہیں یا آپ کے کام تک پہنچنے کے لیے نئے زاویوں کے بارے میں سوچنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔
پڑھیں – پڑھنا خیالات کو متحرک کرنے میں مدد کرتا ہے اور آپ کو اپنا میوزک تلاش کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ پڑھنے سے آپ کی کہانی کے نئے پلاٹ پوائنٹس یا کرداروں کو متاثر کرنے میں بھی مدد مل سکتیہے۔

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Causes of finger numbness

Causes of finger numbness

تاریخ دعوت و عزیمت

Tareekh e Dawat o Azeemat