in , , ,

10 ways to lose weight

10 ways to lose weight
10 ways to lose weight

10 ways to lose weight

10 ways to lose weight
10 ways to lose weight

وزن کم کرنے کے 10 طریقے ۔
10 ways to lose weight
10 طرق لخسارة الوزن
حکیم المیوات قاری محمد یونس شاہد میو۔

1۔متوازن اور غذائیت سے بھرپور غذا کھائیں۔
دبلی پتلی پروٹین، سارا اناج، پھل اور سبزیاں اور صحت مند چکنائی شامل کریں۔

Woman, Girl, Human, Beautiful, Portrait
متوازن اور غذائیت سے بھرپور غذا کھانا صحت مند رہنے کا ایک اہم حصہ ہے۔ دبلی پتلی پروٹین جیسے جلد کے بغیر چکن، مچھلی اور دبلی پتلی گوشت پروٹین کے بہترین ذرائع ہیں۔ ہول اناج جیسے کوئنو، جئی اور بھورے چاول کاربوہائیڈریٹ اور فائبر فراہم کرتے ہیں۔ پھل اور سبزیاں وٹامنز اور منرلز سے بھری ہوتی ہیں، اس لیے اپنی خوراک میں ان کی مختلف اقسام کو شامل کرنا یقینی بنائیں۔ آخر میں، صحت مند چکنائی جیسے زیتون کا تیل، گری دار میوے اور ایوکاڈو آپ کے دل کو صحت مند رکھنے کے لیے اہم ہیں۔ متوازن اور غذائیت سے بھرپور غذا کھانے سے آپ کو بہترین محسوس کرنے میں مدد مل سکتی ہے!
سبزیاں، اور صحت مند چربی

Fruit, Pineapple, Pomegranate, Banana.
سبزیاں ضروری وٹامنز، معدنیات اور فائبر کا بہترین ذریعہ ہیں۔ صحت مند چکنائی کے لیے کچھ بہترین اختیارات میں ایوکاڈو، زیتون کا تیل، گری دار میوے اور بیج شامل ہیں۔ آپ چربی والی مچھلی جیسے سالمن، میکریل اور سارڈینز کو بھی اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ ان صحت مند چکنائیوں کو اپنی غذا میں شامل کرنے سے آپ کو زیادہ دیر تک بھر پور رہنے میں مدد مل سکتی ہے، جو آپ کو دن بھر مستقل توانائی فراہم کرتی ہے۔

2۔پروسیسرڈ اور میٹھے کھانے کو کم کریں

۔Granola, Light, Fit, Light Food, Diet
پراسیس شدہ اور میٹھے کھانے کو کم کرنا آپ کی مجموعی صحت اور تندرستی کو بہتر بنانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ ان پراسیس شدہ اور میٹھے کھانوں کی نشاندہی کرک

شروع کریں جو آپ عام طور پر کھاتے ہیں اور پھر آہستہ آہستہ اپنی کھانے کی مقدار کو کم کریں۔ آپ ان میں سے کچھ کھانے کو صحت مند متبادلات جیسے تازہ پھل اور سبزیاں، سارا اناج کاربوہائیڈریٹس، اور دبلی پتلی پروٹین کے لیے تبدیل کرنے کی بھی کوشش کر سکتے ہیں۔ وقت کے ساتھ ساتھ چھوٹی تبدیلیاں آپ کو صحت مند عادات بنانے اور صحت مند طرز زندگی کے فوائد حاصل کرنے میں مدد دے سکتی ہیں۔

3۔اپنی روزانہ کی جسمانی سرگرمی میں اضافہ کریں

Runner, Woman, Exercise, Sport, Run۔

چہل قدمی، جاگنگ، سائیکلنگ، تیراکی، یا طاقت کی تربیت جیسی سرگرمیوں پر غور کریں۔

اپنی روزانہ کی جسمانی سرگرمی کو بڑھانا آپ کی مجموعی صحت اور تندرستی کو بہتر بنانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ شروع کرنے کے لیے، ان سرگرمیوں کے بارے میں سوچیں جن سے آپ لطف اندوز ہوں اور مزہ پائیں۔ چہل قدمی، جاگنگ، سائیکلنگ، تیراکی، اور طاقت کی تربیت تمام بہترین اختیارات ہیں جو مختلف قسم کے فوائد فراہم کرتے ہیں۔ آہستہ آہستہ شروع کرنا اور آہستہ آہستہ اپنی شدت میں اضافہ کرنا یاد رکھیں جب آپ زیادہ آرام دہ ہوجائیں۔ متحرک رہنا اور تفریح ​​کرنا جسمانی سرگرمی کو اپنے معمول کا باقاعدہ حصہ بنانے کی کلید ہے!
4۔زیادہ پانی پیئو.

وافر مقدار میں پانی پینا صحت مند اور ہائیڈریٹ رہنے کا ایک اہم حصہ ہے۔ یہ آپ کے جسم کو صحیح طریقے سے کام کرنے میں مدد کرتا ہے، آپ کی جلد کو اچھی لگتی رہتی ہے، اور آپ کی توانائی کی سطح میں بھی مدد کر سکتی ہے۔ دن میں کم از کم 8 گلاس پانی پینے کا ارادہ کریں، اور اپنے ساتھ پانی کی بوتل رکھنے کی کوشش کریں تاکہ دن بھر باقاعدگی سے گھونٹ لینے کی یاد دلائیں۔ آپ کا جسم آپ کا شکریہ ادا کرے گا!

5

۔کافی نیند حاصل کریں۔

Sponsored image

کافی نیند لینا آپ کی مجموعی صحت اور تندرستی کے لیے ناقابل یقین حد تک اہم ہے۔ ہر رات 7-9 گھنٹے کے درمیان نیند حاصل کرنے کا مقصد اور مستقل نیند کا

معمول تیار کرنا۔ سونے سے پہلے کم از کم 30 منٹ تک الیکٹرانکس کے استعمال سے گریز کریں، یوگا یا مراقبہ جیسی آرام دہ تکنیکوں پر عمل کریں، اور آرام دہ نیند کا ماحول بنائیں۔ اگر آپ اپنے آپ کو سونے میں دشواری محسوس کرتے ہیں، تو اپنے ڈاکٹر سے بات کریں کہ یہ معلوم کرنے کے لیے کہ آپ کو آرام کی ضرورت کو یقینی بنانے کے لیے آپ کون سے دوسرے اقدامات کر سکتے ہیں۔

۔6۔اپنی کیلوری کی مقدار کو ٹریک کریں۔

اپنی کیلوری کی مقدار کو ٹریک کرنا اس بات کو یقینی بنانے کا ایک بہترین طریقہ ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے جسم اور طرز زندگی کے لیے کیلوریز کی صحیح مقدار استعمال کر رہے ہیں۔ اپنی کیلوری کی مقدار کا پتہ لگانا شروع کرنے کے لیے، آپ جو کھانے کھاتے ہیں ان کے کیلوری کے مواد کی تحقیق کر کے شروع کر سکتے ہیں۔ آپ اپنی کیلوری کی مقدار کو ٹریک کرنے میں مدد کے لیے آن لائن ٹولز یا ایپس بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اپنے کیلوری کے اہداف کا تعین کرتے وقت حقیقت پسند ہونا یاد رکھنا اور اس بات کا خیال رکھنا ضروری ہے کہ آپ کیا اور کتنا کھا رہے ہیں۔ مسلسل ٹریکنگ اور کوشش کے ساتھ، آپ کسی بھی وقت اپنے اہداف تک پہنچنے کے قابل ہو جائیں گے!

 

7

۔اپنے الکحل اور میٹھے مشروبات کے استعمال کو محدود کریں۔

Coffee, Pen, Notebook, Open Notebook

یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ آپ اپنے الکحل اور میٹھے مشروبات کے استعمال کو محدود کریں۔ دونوں میں سے بہت زیادہ پینا صحت کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے، جیسے وزن بڑھنا، ذیابیطس اور جگر کو نقصان۔ پانی، چائے اور کافی جیسے صحت مند مشروبات کے ساتھ زیادہ متوازن غذا سے لطف اندوز ہونے کے لیے کچھ وقت نکالنا آپ کو صحت مند رکھنے اور آپ کو بہترین محسوس کرنے میں مدد فراہم کرنے کے لیے ایک طویل سفر طے کر سکتا ہے۔

8

۔چھوٹے حصے کھائیں۔

Tea, Lemons, Tea Pot, Teacup, Tea Time

چھوٹے حصے کھانا صحت مند غذا کو برقرار رکھنے اور زیادہ کھانے سے بچنے کا بہترین طریقہ ہو سکتا ہے۔ اپنے کھانوں اور اسنیکس کے حصے کے سائز کو کم

کرکے شروع کریں، اور کھانے پر توجہ مرکوز کریں جب تک کہ آپ مطمئن نہ ہو جائیں، بھرے نہ ہوں۔ مزید برآں، اپنی غذا میں زیادہ سبزیاں اور پھل شامل کرنے کی کوشش کریں اور ایسے کھانے کھائیں جن میں فائبر کی مقدار زیادہ ہو، جو آپ کو زیادہ دیر تک پیٹ بھرنے میں مدد دے سکتی ہے۔
چھوٹے حصے کھانا آپ کی صحت کو بہتر بنانے اور وزن میں کمی کے اہداف تک پہنچنے کا ایک مؤثر طریقہ ہو سکتا ہے۔ یہ آپ کی توانائی کی سطح کو مستحکم رکھنے میں مدد کرتا ہے اور زیادہ کھانے کو روک سکتا ہے۔ اپنے کھانوں اور اسنیکس میں زیادہ پھل، سبزیاں اور دبلی پتلی پروٹین شامل کرنے کی کوشش کریں۔ چھوٹے حصے کھانے سے آپ کو اس بات کا زیادہ خیال رکھنے میں بھی مدد ملتی ہے کہ آپ کیا کھا رہے ہیں اور آپ کتنا کھا رہے ہیں۔ اس سے آپ کو طویل مدت میں صحت مند انتخاب کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

9۔ہوشیار کھانے کی کوشش کریں

Coffee, Cup, Cappuccino, Latte

۔ اپنے کھانے سے لطف اندوز ہونے کے لیے اپنا وقت نکالیں اور اپنی بھوک اور پیٹ بھرنے کے اشارے پر توجہ دیں۔
دھیان سے کھانا ایک قدم پیچھے ہٹنے اور اپنے کھانے کی تعریف کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ سست ہونے کے لیے وقت نکالنا اور اس بات پر دھیان دینا کہ جب آپ کھاتے ہیں تو آپ کا جسم کیسا محسوس ہوتا ہے آپ کو یہ پہچاننے میں مدد ملے گی کہ آپ کب پیٹ بھر رہے ہیں اور کب آپ بھوکے ہیں۔ یہ سیکھنے کا ایک بہترین طریقہ ہے کہ آپ اپنے جسم کو کیسے سنیں اور اپنی بھوک اور پرپورنتا کے اشارے کے ساتھ ہم آہنگ رہیں۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کو اپنے کھانے کو مزید چکھنے اور لطف اندوز کرنے میں مدد دے سکتا ہے!

10۔تناؤ کو سنبھالنے کے طریقے تلاش کریں، جیسے آرام کی تکنیک اور ورزش۔

Relaxing, Lounging, Saturday, Cozy

تناؤ کو سنبھالنے میں مدد کرنے کے بہت سے مختلف طریقے ہیں۔ سب سے زیادہ مؤثر میں سے ایک باقاعدہ ورزش میں مشغول ہو سکتا ہے. ورزش اینڈورفنز جاری کرتی ہے، جو آپ کو زیادہ پر سکون محسوس کرنے اور تناؤ سے نمٹنے کے لیے بہتر طور پر قابل ہونے میں مدد کر سکتی ہے۔ مزید برآں، آرام کی تکنیک جیسے یوگا، گہرے سانس لینے، اور ذہن سازی بھی فائدہ مند ہو سکتی ہے۔ یہ تکنیکیں آپ کو تناؤ کے محرکات کو پہچاننے اور ان کا نظم کرنے میں بہتر طور پر مدد کر سکتی ہیں، اور ساتھ ہی آپ کو مغلوب محسوس ہونے پر استعمال کرنے کے لیے ایک ٹول فراہم کرتی ہیں۔ آخر میں، یہ کوشش کرنے اور تناؤ کے محرکات سے بچنے کے لیے بھی مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ آپ کے وقت کا انتظام کرکے، حقیقت پسندانہ اہداف طے کرکے، اور ضرورت پڑنے پر مدد کے لیے پہنچ کر کیا جا سکتا ہے۔

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Difficulties in the field of medicine. The responsibility of doctors.

Very easy and affordable recipes

Very easy and affordable recipes